'The Idollz' alkalmazás
2018.01.21. 17:26, Eve
//littlemix.gportal.hu/portal/littlemix/image/gallery/1516550186_14.png
Tavaly év elején hoztam el egy interjút egy izraeli fejlesztővel, aki arról beszélt, hogy közös alkalmazáson dolgozik a Little Mix-el. Itt megtaláljátok (LINK). 2017 év végére ígérték, de senki sem hallott róla, egészen a mai napig. Véletlenszerűen akadt rá valaki az interneten, érdekes mód egyszer sem beszéltek arról, hogy elkészült. Az alkalmazás a The Idollz nevet kapta. Sajnos, ha ki akarjátok próbálni, el kell keserítselek benneteket: Magyarországon és számos más országban NEM elérhető! Így mi nem tudunk játszani vele. A bejegyzés folytatásában bővebben írok még róla...
Még 2016 közepén posztoltam egy fotósorozat darabját, melyet Sam Neill készített a Kode Media-nak. Most kiderült, hogy a fenti alkalmazáshoz van köze. Ma megtaláltam egy eddig nem látott képet az említett sorozatból, remek minőségben. Gyönyörűek rajta a lányok.
Az Idollz
I.T.S. Idollz International Productions gyárt és forgalmaz művészek-alapú mobiljátékokat a globális piacon. A vállalat kizárólagos jogot kapott a brit csapat, Little Mix játékstratégia fejlesztésére és közzétételére.A játék célja, hogy költséghatékony, többplatformos fejlesztést és közzétételt biztosítson. A játék platformelemeinek 40-60%-a könnyen megvalósítható, és használható a jövőbeli játékoknál, ugyanazon mechanikával.
A Little Mix
A Little Mix egy brit csapat, amely megnyerte a The X-Factort Angliában, első olyan csapat, ami megnyerte a tehetségkutatót. A debütáló albumuk az Egyesült Államokban a Top 5-be került, ezzel megelőzve az eddig legjobb eredményt elérő brit Spice Girls sikerét. A csoport számos díjat nyert, köztük a Choice Music Áttörő Előadó és a Choice Nemzetközi Előadó díjat az amerikai Teen Choice Awards-on. 2017 elején a lányok csatlakoznak Ariana Grande amerikai turnéjához.
A játék - Történet
Üdvözlünk az Idollz világában! Te egy feltörekvő csillag vagy, aki megpróbálja meghódítani a világot, olyan álmodozókkal, mint amilyen te vagy. Egy nap mágikus lehetőséget kapsz, hogy találkozz a kedvenc zenekaroddal, a Little Mix-el. A lányok mentorálni fognak az utazásod során a zeneiparban. Együtt teljesítitek az álmodat, és valódi szupersztárrá válsz!
Jellemzők
Testreszabhatod a sztárjelöltedet, kiválaszthatod a Little Mix mentorodat, kreálhatsz saját világturnét, díjakat nyerhetsz, barátokat szerezhetsz, vagy épp paradicsommal dobálhatnak meg a színpadon.
Grafika
Ragyogó és kiforrott témák, modern színes hátterek, valós rajz inspiráció, színes sokszínűség.
Marketing stratégia
A cég marketing stratégiája, hogy minden játékot nagyszerű tehetséggel vagy tehetséggel társítson, ami a játékot topligássá teheti. Az első játék a Little Mix-en alapul, és a közönségszegmensekhez igazodik.A népszerű zenekar lesz a játék arca, és részt vesz a PR és közösségi médiás kampányokban, kezdve egy nagy indító eseménnyel.
Játék bevételszerzése
A játékot a Freemium modell szerint osszák szét. A társaság bevételei három fő forrásból származik: app vásárlása, reklámelhelyezés, több eszköz hirdetése.
A játékpiac
A játékpiac tovább növekszik és meghaladja az elvásárokat. A Newzoo által végzett piaci felmérés szerint a globális szerencsejáték-piac 2019-re várhatóan meghaladja a 118 milliárd dollárt. A felmérés szerint a Smartphone és Tablet piaci részesedése a 2015-ös 30 milliárd dollárról 52,5 milliárdra emelkedik. Végül a globális játékpiac 45%-át teszi majd ki.
forrás: emaze.com.